Humeyra1 Bugün kontrolüm vardı ve aşağıda bıçak batması gibi çok fazla acı hissettim doktorumda alttan muayene yaptı 3 cm açıklık olduğunu söyledi fakat önceki doğumdan da kalmış olabilir dedi. Eve gelince bu söylediği bana çok tuhaf geldi. Böyle bişey yaşayan oldu mu acaba? Sanki beni tedirgin etmemek için öyle söylediğini düşünüyorum..
Tugceelanaz Humeyra1 3cm çok fazla değil mi önceki doğumdan kalma ? Benimde 3 vaginal doğumum olcak o zaman benim kaç cm acaba , ki benim açılmam cabuk oluyor Bende merakla cevapları bekliyorum Hayırlısı olsun hakkında kaç haftalık oldun?
Sedakmrcuu Humeyra1 bende 26+2 muayene edildim Altan biraz ağrım vardı açıklık var ama eski doğumdan kalma dedi sürekli yatıyorum bende garipsemiştim ama oluyormuş sizin haftanız iyimiş inşallah bizde o haftaları görürüz
Humeyra1 Tugceelanaz benimde 3 normal doğum yapmış bı arkadaşım var onunla konuşunca acaba dedim.. 3.de bile öyle bı açılma yaşamadım hiç dedi. Ki 3. Çocuğu 4 kilonun üstündeydi.. Benim baştan beri çok batma ve ağrım var beni rahatlatmak için öyle söylediğini düşündüm.. 38+2 yim
Smbemdy Humeyra1 benim ilk dogumum nirmal oldu 2. Dogumum ici. Gittigimde bana 3cm dediler onceki dogumdan kalmistir dediler ama doguma almislardi beni o aksam zaten gun asiri nstye gidiyordum. Iyiki almislar gunum dolmustu 40 haftalik olmustu ve suyumu patlatinca bebegim kakasini yapmis beklemis olsaydim Allah korusun enfeksiyindan ölebilirdi.
Tugceelanaz Humeyra1 Haftan zaten güzel maşallah açılman inşallah hızlı ilerler 4 cm de zaten doğum başladı diyorlar Sen egzersiz yap evde 1-2 güne doğurusun hayırlısıyla
Humeyra1 Smbemdy nst de bişey çıkmadı haftaya görüşürüz diyerek gönderdi bakalım.. sıkıntılı bı durum görmüyorum demişti
Nazo_avlu Humeyra1 2 cm dı egzersız yaptım ama cok degıl doktor o acıklıgın olabılecegını soyledı hemen doğum yaparım anlamına gelmez demıstı
Smbemdy Humeyra1 benimde nst de sancim.cikmamisti ama dogum icin dogum katina almislardi ilki suni sanci ile olunca sanirjm.suni sancinile dogacak diye aldilar. Zaten sonra ilerledi acilmam ..
Humeyra1 Sedakmrcuu inşallah sağlıkla sıhhatle görürsünüz 🌺 çok şükür iyi bitti sayılır.. fakat ilk defa böyle bişey duydum her an olabilir artık 3 cm az değil diye düşünüyordum bı arkadaş neredeyse 1 ay bu şekildeymis
Humeyra1 Smbemdy benimde ilki suni ile başlatılmıştı. Bunda ne zaman gelmek isterse beklicem dedi doktorum normal ilerlemesi için, risk görmüyorum dedi..
Smbemdy Humeyra1 benim kendi sancim gelmiyor .. iyiki beklememis kaaksini yaptigi icin beklemek cok riskmis benim icin Rabbim korumus ..
Humeyra1 Smbemdy bu yüzden sanırım son ayda haftalık görüşme yapıyorlar. Sizin için ne iyi olmuş çok şükür.. darısı hepimize inşallah…