Neroizm Pirayeee ayni dertten muzdaribim ben gaitami iyice yumusatarak buldum cozumu. Dulcolax iciyorum gunde 5 tane, ishale yakin bir durumdayim su an ama en azindan fissurde kanama yasamiyorum.
Emine82 Pirayeee Canım bende de 3 yıldır makat çatlağı var ara sıra kanamam oluyor olduğu zamanlar magnesia calcinee saba toz içiyorum gece yatmadan önce meyve suyu ile karıştırıp bir çay kaşığı kadar . Çok rahatlıyorum
Melisam Emine82 ne güzel ben doğum yaptım emziryorm acaba kullanabilirmymki genelde hic ilaç vermiyorlar
Emine82 Melisam ben bi zararı yok diye biliyorum hatta hamileyken doktorlar magnezyum eksikliğinden dolayı ağrılar oluyor kramplar falan onun içinde veriyorlar
Pirayeee Melisam doktorum bana o şuruptan verdi işe yaramadı duphalac şurubu bi arkadiam kullandı onda emziriyordu. Çok zorlandığmsa kullanıyorm bende
Pirayeee Melisam oluyor malesef. Ama wc alışkanlığını gündüze çevrdim en azından gece yatabiliyorm artık
Pirayeee Melisam evet gittim krem verdi 2 tane pek işe yaramadı. Bir süre ishal kalmalısn ki düzelesin. Çok şükür 3 gündür ağrısz geçebiliyorum wcye
Yasemincgrc Pirayeee bekarken bendede olmustu fito diye bi krem vermisti doktorum canim faydasi oluyor doktoruna danisip bi sor istersen