Gzmbskn 3 yaşında bir oğlum var kahvaltı saatleri ona göre oluyor biraz 9 gibi falan kahvaltı faslına geçiyoruz 9-10 arası diyeyim. Son zamanlarda kahvaltım çokça tost ve yumurta 😅 bazen pankek krep ama çokça bol kaşarlı bazen kaşar ve sucuklu domatesli tost yapıyorum yanında zeytin domates salatalık bazen süt içiyorum canım istemezse çay eşim evdeyken haftada 2-3 gün serpme modunda kahvaltı oluyor patates kuymak menemen artık ne eklenirse. Öğle yemeği pek yok bende genel alışkanlık olarak da hiç olmadı desem yeri. Anca acıkırsam ton balıklı sandviç veya salata ya da makarna veya önceki günden yemek kaldıysa ondan yiyorum. Ama çokça meyve kuru incir kuruyemiş yoğurt kefir falan geçiyor sabah sanırım sağlam yediğimden. Akşam da 5-6 yemek saatimiz bizim mesela bugün hamsi ve salata vardı dün kavurma pilav hani normal rutin yemekler ne varsa. Bazen yarım porsiyon anca yiyorum bazen dolu dolu. Akşamla yatana kadar olan arada eşimle meyve tatlı çok toksam soda falan öyle geçiyor. Yemek olarak kasmıyorum açsam yiyorum iştahım yoksa zorlamıyorum ama abur cubur yok bende paketli gıda falan normalde de yoktu zaten. Yoğurt kefir falan benim abur cubur