En son adet agrilari cekiyodum yalanci sancidir onlar gaz sancisidir dediler ciddiye almadi normal dogum yapan cevrem ama gercekten dogum sancisiymis bebek gelmek istemis eski sezaryenli oldugumdanda bu tehlikeyi goze almak istemedim. Dogurdum hersey guzeldi 3 kg 50 cm dogdu yavrum ama meger akcigerde enfeksyon varmis solunum problemi vardi gece iki kere morarma yasamis nefes almamis meger enfeksyondanmis doktorlar beyne bakmislar sukurler olsunki temizmis. Simdi antibiyotik tedavisi baslamislar 7 gun sonra vericeklermis bana iyi olursa. Cok ama cok dua istiyorum kizlar yavruma saglikla kavusayim onu daha opup koklayamadim bile.