Sinem1051 canım aklında bulunsun böyle belgelerin bi kopyasını almaya çalış olmadı fotoğrafını çek.Ben de 32.de çalışabilir aldım(çalıştığım kuruma verdim ama kendime bi kopya almadım resim de çekmememişim aslında hep dikkat ederim ) 37.çalışamaz raporu almaya gittim araştırma hastanesinde ısrarla bana siz 32.rapor almamışsınız sistemde gözükmüyor o yüzden 37.de veremiyoruz dediler gel de şimdi ispat et.Öğretmenim ben okulumu aradım verdiğim belgenin resmini atar mısınız diye.Raporun resmini gösterdim hastaneye meğer sistemde yanlış şekilde aratmışlar o yüzden çıkmamış. Senin de dediğin gibi ne olacağı belli olmuyor hiç olmadık yerde bi sıkıntı çıkabiliyor,körün taşı gibi denk geleceği tutuyor işte.