yeni_anne2 Ayse0575 göbek deliğim hafıf dısarı dogru cıkmıs ama bahsettiğiniz gibi agrı vs durumu yok bende canım 29 hafta olucak yarın allahın izniyle
Minikbirbey52 Ayse0575 evet bendede oldu bayada sürdü ayakta kalınca göbek deligim cok agrıyordu son haftalara doğru düzeldi korkma yani :)
Leylimselin Ayse0575 merhaba ben de aynı durumu yaşıyorum daha doğrusu göbek deliğimin sağ tarafı bitişiği özellikle ayakta durduğum zamanlarda gerilip ağrıyor ve dokunduğumda sanki vurmuşumda çürümüş gibi acıyor. Sizin durumunuz nasıl oldu doktora gittiniz mi🌸
Ayse0575 yeni_anne2 sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲🏻 benimde bugün var böyle çok bi ağrı değil ama çok hassas o kısım
Ayse0575 Leylimselin merhaba evet dün kontrolüm vardı sordum doktora karnın büyüyüp gerildiği için hassaslaşıyor dokununca bile acıyabilir dedi