Banatokanma1 Normalde 800-900gr olması gerek 738 Gr sonradan kilo alır demi kızlar çok aşağıda kafası dedi progestan magnezyum ve folik asit yazdı erken doğum riski var dedi doktor böyle olanlar neler yaptınız 2. Gebeliğim bu arada 🩷
Kardelen_nur Banatokanma1 Bebekler 1-2 hafta geriden gelebilir veya önden gidebilir demişti doktorum ama diğer şeyleri bilmiyorum
Miyosss Banatokanma1 telaşlanma canm ve başka bi doktora daha görün. Muz, kaşar, ceviz, yumurta ye bol bol
Kardelen_nur Banatokanma1 Maalesef doktorlar genelde en kötüyü akla sokup kötü şekilde anlatıyorlar. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim şu an 6 aylık hamileyim. Hamileliğimin başlarında kan verdiğimde dış gebeliktir falan dediler çok şükür bebeğim sağlıklı. İdrarda protein kaçağım çıktı bebek kendi de zehirlenir seni de zehirler ölürsün dediler. İdrarda protein kaçağımın değeri de düştü çok şükür. Siz Allah’a tevekkül edin sığının her şey yoluna giriyor emin olun
Banatokanma1 Miyosss aslında gittiğim doktor özel hastanede çok iyi bilinen bir doktor haftaya tekrar gideceğim bakalım ne diyecek önerileriniz için teşekkür ederim 🩷