Zamze Kızlar ben sezeryan oldum 1 hafta olacak. 2 gündür dikişlerimin sağ tarafında yanma var yataktan yanlış kalktm herhalde. Sizce dikişlerimde patlama vs olmuşmudur yanma hissi var lütfen bakin
BebegimVeBenn_ @“Zamze”#p350425112 sene önce bende sezeryan oldum bendede aynı yanma oluyordu sızlıyordu hatta bazen doktora sordugumda gayet normal demişti
Zamze BebegimVeBenn_ ne zaman geçer çok acıyor özellikle geceleri kalkıp bebeği besleyemiyorum sağ dikiş tarafi aciyor
Gulcem Zamze Aynı süreci yaşamış biri olarak sizin ne kadar hareketli olduğunuza bağlı iyileşme süreci de değişiyor. Ben de canım yanacak diye desteksiz hiç kalkmadım ve hareket etmedim yaklaşık 2 hafta sürdü ve sonrasında normale döndüm. Mümkün oldukça yürürseniz daha hızlı iyileşeceksiniz.
Merve034 Kizlar bende bisey sorcam 15 gün oldu sezaryen olali sol kalcamdan ağrı giriyor yürürken dönerken, üzerine çok baskı yaptıkça sağ taraf sağlam ama sorun yok sadece sol tarafim , yaşayan var mı düzelir mi ??