busra05_ Merhaba hanımlar, 18. Haftamdayım ilk gebeliğim bu karında pıt pıt ilk hıssedılır dıyor buyuklerım ama ben o pıt pıt seyler arada oluyo ama bagırsak hareketi gaz mı yoksa bebişimizin hareketı mı anlayamıyorum iyi akşamlar dılerım hepınıze🫶🏻😍
PlutonMerkez busra05_ mrbb.Ben de ilk 18.hafta hissettim pıt pıt dediğiniz gibi.Ama nadiren hissettim.20.haftaya geldiğimde çok daha netleşti.Şimdi 22 hafta maç yapıyorlar:)Eğer kilo sorununuz yoksa yakında çokça hissedeceksiniz💜
Alp2108ask busra05_ evet ilk başlarda öyle hissediliyor sanki gaz gibi bağırsak hareketi gibi 🙈 20li haftalarda bizde pıt pıt diye seviyorduk 🙈🌹 pıt pıt oğlum vur anneye pıt pıt oğlum baba geldi göster kendini hadi diyerek seviyorduk 🙈🌹hafta büyüdükçe o kadar netleşiyor ki insan her haline ayrı hayran kalıyor 🙈🌹
Liddle_mom busra05_ ben o pit pitleri 14 te basladim hissetmeye simdi 19 dayim disardan bakinca kendini belli ediyo tekmeleri ama ben zayifim ondan buyuk ihtimalle🥰🤍
busra05_ PlutonMerkez ahaha maşallah yaa🧿🥹🥰🥰 kilom yok ama bu olan durumu gaz da yada mide hareketımdense diye ayırt edemiyorum 😇
PlutonMerkez busra05_ başta ayırt etmek zor oluyor ben de acaba demiştim.Ama 1 hafta 10 güne değişim sizi şaşırtacak:) kiloları arttıkça çok net harekwtler geliyor çok sevimli birşey💜
user2524 18 haftalığız son bir kaç haftadır bende bi hareketlenme hissediyordum ama gaz mı karın gurultusumu çözemiyordum. Ama bu hafta çok net sert bir şekilde hissetmeye başladım. Özellikle güzel beslenip sırt üstü uzandığımda oluyor dikkat ettim. Zayıf bir insanım ve bu hafta karnım iyice yukarı çıktı gerildiğini hissediyorum büyük ihtimalle o yüzden