Gzmom -guzelanne1 kimisinde olaniliyor ama gecikmeden doktora görün canım allah korusun enfeksiyon tehdit oluyor gebelikte çünkü
-guzelanne1 Gzmom canım ben bu çatlama iğnesiyle olan gebeliğimde 7 haftalıkken kalbinin durması sonucu kürtaj oldum maalesef. Umarım senin hikayen çok daha güzel biter
Gzmom -guzelanne1 benim ilk gebeliğim kendiliğinden oldu ne yazıkki kalp durması oldu kürtajla sonlandı beş ay önce inşallah aynı şekilde birşy yaşamadan güzel sonuçlar alırız ya allah aynı şeyi yaşatmasında doğru zamanda doğru şekilde olsun inşallah 🙏
-guzelanne1 Gzmom amin canım aynen öyle çok zor bir durum. Peki sen kürtajdan sonra ne kadar süre bekledin tekrar denemek için
Gzmom -guzelanne1 doktor en az iki ay korunma önerdi bende öyle yaptım ama sonrasında adet aralığım uzadı muayeneye gttim pcos olduğunu tembellik olduğunu çatlatma yapalım dedi geçen ay yumurtam kendiliğinden çatlamıştı olmadı bu ayda ilk defa iğne oldum bekliyorum bakalım nasip 2. Aydayım deneyeceğim yani canım
-guzelanne1 Gzmom anladım canım inşallah güzel sonuçlanır. Bana bir adet beklesen yeterli dedi bende geçirdim şimdi tekrar denemelere başladık
Gzmom Kızlar test giderek silikleşti bugün 12.gün sizce negatif plduğu içinmi öyle oldu yoksa iğne mi sıfırlandı sizce ?
Gzmom Cennet55 mutluresim.com diye biyet var canım benim görsele tıkladığında siteye hirebilirsin zaten ordan kayıt oluşturup foto yüklediğinde link kopyala kısmı var altta ordan kopyala yapıştır yapıyosun 👍
Gzmom -guzelanne1 bişi sorxam canım bu sanah aşırı ağrım oldu hala ara ara oluyor bide sabah biraz enfeksiyon varmış givi hissettim bu sanah test yaptım karşılaştırsım ama daha silik çıktı sanki ondam dolayı kafam çok karışık sence iğne etkisini yitirdi ondan mı negatif çıktı yoksa gerçektende negatifmi bugün 12. Gün mesela negatifse eğer bu ağrı bel ağrısı karın ağrısı normalmi anlamadım
-guzelanne1 Gzmom aslında testlerin resmini atarsan daha iyi görebilirim. Ama. 12. Gün ikinci çizgi varsa hala iğnenin etkisi olduğunu düşünmüyorum iki gün sonra kan testi versen en güzeli olur
-guzelanne1 Gzmom canım hala ilaçtan da olabilir iki gün sonra tekrar yaptığın doğru sonucu verecektir bence. Tabi ilacın etikisi geçmiş gerçek pozitifte olabilir
Cennet55 Bugun adetımin son günü gittim kan verdım 0,100 cıktı 6 aylık evliyim bebek planlıyoruz sizce ne yapmalıyım korunmuyorum hiçbir sıkıntım yok