Mammamia25 Yerlesme kanamasi olanlar kac gun surdu ve tairf edebilri misiniz? Benim adet gecikmesinden 3 gun sonra lekelenme basladi 2 gundur devam ediyor ama cok cok az geliyor. Beta 392 geldi
Seherkarakoc Mammamia25 benimde 3 gün sürdü ama çok çok az. İlk gün çok az damla şeklinde geldi sonraki günler peçeteye sildikce çamur gibi bı lekeydi 6 haftalıkken olmuştu bende
miniminibebek Mammamia25 benımde sadece bi günde bi defalığına geldi pembe renk ti çok azdı hatta men’s olduğumu sanıp üzüldüm