Ebruuuliiiiiii öncelikle maşallah, sağlıkka büyüyün evladınızı inşAllah tebrik ederim. Benimde 2. hamileliğim 38+5 e girdim ama ne gelen var ne giden, bugün iki kez çok hafif karnım ağrıdı sonra geçti bi daha da olmadı, ilk doğumum aşırı zordu korkuyorum bari bu sancıları evde çekip gideyim diyorum ama kızımın gelmeye niyeti yok hiç