Adet günü 288 2 gün gecikme 751 sizce iyimi bugün doktora gittim devlet hastensinde asistandı doktor egosundan hiç bişe soramadım bişe diyemedim daha çok erken bişe diyemem dedi bakmadı bile bana sadece benim istememle kan istedi sizce 288 2 gün sonra 752 iyi değil mi