Asli_yazici1 Kızlar 12 haftalık gebeyim 4-5 gündür elimde ve ayağımda kızarıklık oluyor onun dışında gözle görünür bi şey yok kaşınıyor 1 gün sonra geçiyor başka yerde çıkıyor, bugünde ayağımda çıktı normal mi daha önde bu durumu yaşan var mı