beyzatrl Erd_mel yok o dahil değil belirli bir muayene sayısı var tahlillerin ve nstnın bir kısmımı karşılıyor adet olarak ama yeterli olacaktır diye düşünüyorum
ucanpayanda AnayimBenAna_ doğumu bırakın muayeneye bile babayı almıyorlar devlette bence en büyük sıkıntı bu..
Minikbirbey52 Erd_mel 2 aylık sürem kalmıştı doğuma haftada bir görecegim dedi yaklasık 5 muayneye filan denk geliyor