Bence kesinlikle yapılması gerekiyor şahsi fikrim olarak ben yaptırdim ve gebelik şekerim çıktı hatta fark etmedim bir anda çok kilo almaya başladım bebek önde gitmeye başladı şimdi diyetle çok şükür düzelttim bebeğinde kilosu haftası uyumlu olmaya başladı çevremde çok kişi yaptırma dedi ama ben doktorumu dinleyerek ilerledim iyiki yaptirmisim