Canlar biraz market fiyatları konuşalım, eşim bana evi geçindirmem için aylık 15, 17 bin civarında para veriyor çok şükür evimiz kira değil, ve o paranın içinde faturalar da var her ay, ve ben o parayi 1 aylık faturalar artı market pazar parası olarak kullanmam lazım, ve son aylarda param çabuk bitiyor normalde eşim hesap sormaz ama ben kendim para bitti demeye çekiniyorum, ve inanın oğlumla bir AVM keyfi de fazla yapamaz olduk artık sırf parayı idare ediyim diye, ev market pazar o kadar doğru dürüst et de etmiyoruz artık yani benim paralar uçup gidiyor, önünüzdeki ay fişleri topliycam diyorum bakalım,kendime kıyafetler bile almıyorum para gidecek diye, eskiden eşim aylık 3 Bin verirdi o parayla ben herşeyi yapardım yani 5 sene önceden bahsediyorum