inriii Patito__ aynen oyle türkler gerçekten cok zeki ve isini yapan insanlar turkiye cok kalabalik oldugundan cok yoruluyolar allah yardimcilari olaun insallah herkes emegini karsiligini alsin insallah aynen canim tedavi sonucunda yumurtlama takibi yapicam insallah icim cok rahat suanda burdakiler gercekten iyiki varlar cok umitlendim ve kendime zaman ayirip ilgilencem bebegi dusunmicem ilk once kendimi iylestirip sonra hamile kalma olasigi yukselir
Patito__ inriii inanmak başarmanın yarisidir İnsaallah cnm olur nasipse tez vakitte guzel haberlerle 🙏🌸
inriii Alpmom__ yaaa sag salim kavusun insallah bende mutlaka diyetsiyen tutagim ozman ilk önce bu uygulamayi silip kendime odaklanmam gerekicen ilaclari duzenli ve diyet yapayim olucak insallah çok teşekkür ederim ☺️ 💞💞💞💕💕💕💕
Alpmom__ inriii O ay kafamdan tamamen silmiştim . Kilolu olmamama rağmen diyetisyenle çalıştım . Çok faydasını gördüm . Çok güzel yönlendirmeler yaptı . Sakın kafana takma sakın . Sürecine ve kendine odaklan her şey çok güzel olacak ❤️❤️🌸🌸
inriii Fatmayarennn yaa çok teşekkür ederim hamile kaldigimda yada bu sürecte aklima burdakiler gelcek cok cok sagolun artik suratimi asamiyorum bile umitlendim ve sabretmem gerekiyor dusunmemeye caliicam surekli stres olmamak icin elimden geleni yapacagim.💞💞💞💞💞
inriii AybenYB çok teşekkür ederim doktorum hormon bozuklugu oldugunda soylemisti hormon ilacida verdi tedavi sonunda yumurtlama takipi yapip gebelige dogru gudecegim insallaj inaniyorum artik iyiki varsiniz💕💕💕💕💕💕💕 cok motivasyon oldum pazartesi günü diyete baslicagim fazla kilolari vericel ilk basta sonra düzene girip hall olcak insallah 💞💞💞💞
AybenYB inriii allah gönlünüzce versin, içinizi ferah tutun artık teknoloji de çok gelişti ben hep buna güvendim ama gerek bile kalmadı şimdi 13. Haftayı bitiriyoruz ☺️ allah isteyen herkese nasip etsin 🧿
Basakparlar A_nuur19 pcos varsa kesinlikle kullan benim 8 sene olmadı sebepsiz sonra pcos teşhisi koydu doktor inostrol 60 kapsül al zaten o özel ilaç devlet karşılamıyor diğeri de glifor 200₺ birşey olmaz ben bir ay kullandım sadece şimdi 11 haftaya giriyorum
A_nuur19 Basakparlar İnostrol dediğin folik asit sanırım dimi internetten baktım da doğru mu glifor ne ilacı peki
minikbebegim06 Basakparlar yanlış anlama ama sana bir şey olmadı diye kafana göre ilaç önermen ne kadar doğru parayla alınabiliyor diye herkesin alacağı bir şey değil birtek pcosta kiloda değil insülin direnci tip2 diyabette vs kullanılıyor uzun yıllar raporlu olarak bu ilacı kullandım sonunda dayanamadım gidip operasyon geçirdim tip2 sen kurtulabilmek için gereksiz yere ilaç kullanımı böbrekleri ne kadar yorup zarar veriyor en ufak bilginiz var mı acaba size zararı olmaz başkasına zarar verir kürler bitti şimdi ilaç tavsiyeleri başladı çok şaşırıyorum gerçekten
minikbebegim06 orkidemm_ insülin direnci ventip2 diyabet için kullanılıyor ben uzun seneler kullandım ve ciddi yan etkilerini de gördüm bence doktor vermiyorsa onu dinleyin kafanıza göre ilaç almayın ne olur ne olmaz başkasına zarar vermemiş olabilir ama size de vermez diye bir şey yok gereksiz ilaç kullanımı böbrekleri de yoruyor çünkü
orkidemm_ minikbebegim06 aynen canım yok zaten doktor vermeden kullanmam kullanamam yani doktoruma sorayım ne der bilmiyorum
Basakparlar minikbebegim06 isteyen kullanır isteyen kullanmaz doktor tavsiyesi üzerine kullandım ve bir çok kişi 20 yıl çocuk sahibi olmayan insanlarda bile etkili olmuş tüp bebek tedavisinde özellikle kullanılan bir ilaç kafama göre kullanmadım araştırdım endokrine kadar gittim cahil değilim sağlık çalışanıyım tamam sen büyüksün arkadaşlar sakın kullanmayın ölürsünüz oldumu bitti cevap dahi yazma bana.
minikbebegim06 Arkadaşlar doktorunuz önermeden herhangi bir ilacı kullanmayın ya tavsiye üzerine ağrı kesici bile kullanılmazken herkes aynı etkiyi yaratmayacak hemde ciddi bir sağlık sorununda kullanılan bir ilacı böyle tavsiye üzerine alıp kullanmayın
minikbebegim06 orkidemm_ aynen öyle yap canim yani herkeste nasıl etkisi olur belli değil seker hastalığında verilir genelde ve insülin direnci olanlarda yan etkileri de az olmuyor rahatsızlığı olmayan birinde daha çok yan etkisi olur yani
Basakparlar orkidemm_ pcos zaten insülin direnci demek sana zaten bu ilacı vermek zorunda vermiyorsa sadece sana zayıflaman gerek diyorsa başından savıyordur ek olarak takviye inostrol da vermesi gerekiyor glifor insülin direncini kıran bir ilaç ben kafama göre önermedim doktor tavsiyesi üzerine kullandım 1 ay kullandım sadece arkadaşımda 15 gün kullandı hemen öğrendi gebeliğini doktoruna tabiki danış öyle kullan
minikbebegim06 Basakparlar doktor sana tavsiye etmiş kullan diye ayrıca böyle bir durumda kullan diyen doktor ya reçete ediyor ya rapor çıkarıyor sana tutup da ben sana verdim git sende başka insanlara mi tavsiye et diyor sağlık çalışanı olman insanların kan sonuçlarını vs görmeden kafana göre ilaç tavsiyesi verebileceğin anlamına mı geliyor simdide bu çıktı ben sağlık çalışanıyım o yüzden tavsiye ediyorum olayı. Sen endokrine kadar gidip almışsın kan sonucuna göre dozu düzenlenmiş başkası hangi dozda alacak senin kullandığın dozda mi mantığa bak ya 😂