anne123456 Merhabalar kızlar ben 31. Haftamdayım. Medicabil doğum yapacağım ama doğum odaları nasıl bilgisi olan var mı? Yani kendim süsleyebileceğim bir masa mevcut mu? Sizler nasıl yaptınız? Birde fotoğrafçı hem doğum anında hemde oda da fotoğraf çekiyor mu?
xxxSibelxxx anne123456 evet mevcut Tertemiz her yeri ben 4 yil once yaptim haziranda dogumum var yine orada yapacagim
xxxSibelxxx Benim doktorum oktay altun onceden medicabilde tanismistik simdi ayri yer acti kendine yine doktorumla devam ediyorum medicabille de anlasmali