Kubraes33 Arkadaşlar merhaba 24+2 gebeyim karnımda gün içersinde sertleşme oluyor . Su fazlalığım var istirahatlı gebelik yaşıyorum ondan olabilir mi sancı mı acaba korkuyorum yaşayan var mı
Baby-ES Kubraes33 aynı haftadayız, ara ara bende de oluyor. Özellikle akşam saatlerinde oluyor bende. Ama azar azar yiyince daha rahat ediyorum tavsiye ederim
Dinlemeyiseven Kubraes33 bende de oluyor özellikle yemek sonrası ağrı olmadan sadece karnım sertleşiyor, yemekten sonra hareket et hemen uzanma o gün olmuyor ben böyle çözüm buldum :)