Gecikmem hep oluyordu benim 10günü bulunca artık evde yaptığım test pozıtıf olunca hastanede kan vermiştim onun sonucu cıkınca ertesi gün kadın dogum doktoruna gitmişti 6 haftalıktı keseyi görmüştü ama bebek yok demişti o arada gitmedim 9.10. Haftaya girerken gitmiştim kalp atısını da duymuş olmuştuk sonra doktor kararlastırmıştm