Tugcemre08 bende şuan 20 haftalığım bana kist var dediklerinde 16 haftalık kontrolüm için gitmiştim , doktor emin olalım diye riskli gebeliğe gönderdi orda da takibi yapılıyor . 18 haftalık olunca yine çağırdılar gittiğimde çok şükür başka bir bulgu çıkmadı detaylı da belki hiç görmezler bile o kadar küçük dedi kistler için . Benimde 2 Li 3-4 Li tarama testi temiz çıktı bende ona güveniyorum . Ense kalınlığı da normaldi ve burun kemiği içinde iyi demişti doktor .