Ayayd ben doktora starbukstan latte falan içsem sorun olur mu demiştim o da bana kahvecilerden içmemeye çalış evde yap mümkünse bazen sütleri bozuluyor normal insanı etkilemez ama senin için önemli demişti yani doktora gidin ya telefonu varsa mesaj atın daha iyi bilirler vücutlarımız hassas bu dönemde