Meltemanneolsun Kizlar henüz 7+5 haftalık hamileyim eşim şimdiden mama ve bez alacağım stok yapacağım dedi. Ben de daha çok erken dedim istemedim. Mantıklı mi sizce bu zamanlardan stok yapmak
Yazmelegi_ Meltemanneolsun bence mantıklı değil çünkü bebek bezi sevmeyebilir pişik yapabilir mama konusunda ise belki aldığınız mama bebege yaramiycak bide onların tarihleri var
defnevedoruk Meltemanneolsun neden mama stoğu belki 2 yaşına kadar emicek? prima gibi iyi bir bez bile kimi bebeğe iyi gelmiyorken hangi bezi stok yapıcak ve haftanız cok kücük yani bir bekleyin 10-12yi bari
Hulo2105 Meltemanneolsun kesinlikle çok saçma. Bebek bezi sevmeyebilir taşma olur pişik yapar hepsi elinde kalır. Ben 3 model değiştirdim mesela hiçte stok yapmadım. Zaten sürekli indirimler oluyor. Mama hele hiç hiç alma. Hastanede bize 2 kere mama verdiler bizde koştuk gittik koca bir kutu mama aldık sütüm çoğaldı çocuk 1 kere bile içmedi kaldı öyle mama bir köşede
Sevgikaya1525 Meltemanneolsun yani fiyatlar evet yükseliyor ama bana şahsen ilk başta büyük eşyaların alınması dha mantıklı😀10 haftalık olcaz bende yavaştan başlayalım diorm eşimde bekleyim 15 20 haftalarda başlayalım dior eşim çok relax Biri ama o da haklı dior çnkü hangi bezin iyi geleceğini mama olark da hangisi iyi gelir bilmiyoruz boşuna para vercz dior bence direk bez mamaya yönelme.kuzum büyük eşyaları al şimdilik
Meltemanneolsun Yazmelegi_ Esra_nurr defnevedoruk Hulo2105 Evet ben de öyle düşündüm zaten de benim eşim biraz aceleci sever stoklamayi. Her şeyi stoklar evde koca bir dolap makarnamiz var mesela 😂 alıp alıp gelir. Sormak istedim belki ben istememekle yanlış düşünüyorumdur diye ama doğru dusunuyormusum
Esra_nurr Bence değil belki senin aldığın bez pişik yapacak ben sadece bir paket aldım kullanıp bakacam duruma göre öyle alırım indirim gördükçe aynı şekil mama da gaz yapabilir kusabilir
Meltemanneolsun Sevgikaya1525 ben değil zaten canım eşim söylüyor ben istemiyorum daha erken diyorum o da tutturdu vallahi sinir oldum ben de
keyfimin-kahyasi-misin Meltemanneolsun Değil . Her mama her bebeğe yaramıyor ya da kabul etmiyor bebek . Bezde aynı şekilde kullandıkça almak en mantiklisi
Asi_07 Meltemanneolsun bekleyin bence özellikle mama almayın erken daha tarihleri yakın oluyor belki mama ihtiyacı hiç olmayacak sütünüz yeterli gelicek bilemezsiniz doğumunuza çok var bez konusunda da stok yapmak çok mantıklı gelmiyor bana pişik vs oluyor bazı bebeklerin tenleri her bezi kabul etmiyor bir paket Molfix aldım iyi gelirse fazladan alırım yedek olarak
Imasleeper Meltemanneolsun asla değil. Çünkü bez alerji ve pişik yapabilir deneme yanılma yöntemi olmak zorunda. Mama da öyle bazı mamalar bazı bebeklere yaramaz mesela hipp en çok tercih edilen mama ama benim kızım sürekli kusuyodu onu bebelac kilo aldırıyor güzel mama dediler ama suda çözünmesi zordu kızımı kabız yaptı o yüzden sma ya dönmüştüm. Parasını biriktirin en iyisi altına felan yatırın 😂😂
Meltemanneolsun Imasleeper 😂😂 vallahi çok mantıklı altınla eş değer zaten. Bebişim doğunca da altını bozar alırız
qamze35 Meltemanneolsun mamayı bilemem ama arkadaşım molfix prima aldı en iyisi kalitelisi olsun dedi 100 paket stokladı şimdi bebeğine ikiside iyi gelmedi pişik yaptı elinde kaldı onca bez. Bende stok yapmak şstiyodum ama durumu görğnce mantıklı gelmedi bana
Meltemanneolsun qamze35 evet eşim de öyle en iyisinden alayım dedi ama ben istemedim zaten daha şimdiden hem çok erken hem de uyacak mi uymaya ak mi belli değil kar yapmak isterken zarar olacak
Aslaninannesi_ Meltemanneolsun hayır csnım benim arkadaşım bu hataya düştü o marka yaramadı pişik oldu hep bide o mamayı içmedi bebeği reflü oldu reflü maması aldılar
[silindi] Meltemanneolsun özellikle bez stoklamak hiç mantıklı değil bence. Doğuma sayılı gün kaldı sadece 1 paket bez aldım ben, teni bezi sevmeye bilir pişik yapabilir vs diye.
ilaymom Ben bez stoğu yapmıştım korkarak ama iyi geldi , molfix ve goon almıştım molfix çok taşma yaptı 4 ay oldu hala goon kullanıyorum kalıbı büyük cok memnunum. Mama 2nci ayında almıştım 10 gün falan verdim sonra süt yetmeyince 3ncü ayında aldım
1Anneadayiiii Meltemanneolsun daha çok erken bence canım bi de mamayı beğenmeyebilir bez bebeğine uygun gelmeyebilir deneyerek almak daha mantıklı geliyo bana ☺️