Noluyoya Kızlar bugün kaygım ve korkum için psikiyatriye gittim ilaç çok önermem ama çok kötü olursan biraz daha dayanıp başlarız dedi. Birde passifloradan bahsetti çarkıfelek bitkisindenmiş doğal antidepresan gibi dedi kullanan var mı
zynpknt İçerisinde anason var bildiğim kadarıyla bebek için zararlı değil mi yani kadın doğum doktorunuza sormadan kullanmayın bence yine de siz bilirsiniz