Iloss_erl Hamileliğimin daha çok başındayım 4 haftalık doktora gittim kese henüz gözükmedi sol kasığımda değişik bir ağrı var ve geçmiyo durulmicak durumda değil ama korkutuyo sebebi ne olabilir yaşayan varsa bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi
Iloss_erl staRmama arada bir adet ağrısı gibi hissediyorum tamamen kasıklarımda ama onu hissetmediğim zaman sol tarafım sürekli bir baskı gibi hissediyorum tarifde edemiyorum tam olarak ama biraz korkutuyo beni umarımda benimde öyledir💕
staRmama Iloss_erl hiç korkma çok normal. Zaman ilerledikçe ağrı geçti acaba bir şey mi oldu diye düşüneceksin hatta, tecrübeyle sabit 😂
Gmom_ Iloss_erl bende de var o ağrı duramadım en son doktora gittim 4 haftalık daha kist pluşmuş bebek de üstüne gelince ciddi ağrı yapıyordu bana canım
Iloss_erl staRmama biraz olsun içim rahatladı şuan inşallah herşey yolundadır sıradaki endişemide önden söylediğiniz için teşekkür ederim 😂❤️