gizemm_ocal İlk kez ovülasyon testi kullanıyorum. Aralarındaki en koyu olan gün (3. Test ) çok fazla akıntım oldu ama yumurtlama mı emin olamıyorum. O günü ve sonraki günü değerlendirdim. Anlayanlar lütfen yorumlayabilir mi? Teşekkürler
gizemm_ocal Merveemctgcl 3. Test döngümün 10. Gününe denk geliyor normal mi 10. Gün yumurtlama olması
gizemm_ocal kumsal__ 3. Ve 4. Günleri değerlendirmiştim doğru olanı yapmışımdır umarım çok teşekkürler 😍
kumsal__ gizemm_ocal ama dilersen devam et ovulasyona bazen aynı ay 2.kez yumurtlama olabiliyor canım belki sendede 2 kez yumurtalama olur hakkında hayırlısı olsun canim