Merhaba arkadaşlar ben salı günü 2.transferimi olacam ilk transferimde ara vermeden hemen başladım başta letu kullandım bende etki yapmadığı için estrofeme geçildi günde 3 tane hap. Perşembe gününden itibaren progestan fitil, duphaston hap ve progestan iğne kullanıyorum doktorum bunları test gününe kadar kullanacan dedi aranızda kullanan var mı etki ediyor mu embriyonun tutunması için. İğneleri kalçadan vuruyorum ve çok ağrısı oluyor