Kızlar 31+2 haftalık hamileyim dün süpürge falan yaptm illa ev işleri yapıyorum mecbur ama bugün belim inanılmaz ağrıyor ayakta durunca yatınca bile geçmiyor belim ayrılıyor sanki sıcak su torbası falan koysam zararı olur mu iyi gelir mi ne yapabilirim ?