EniseEsila Merhaba. 33haftama girdim bugün şiddetli bir karın ağrım var geçmek bilmiyor doğumla ilgili bı nişanda yok.erken doğum riskim var ne yapayım bilemedim.😔 Doktora gitsem yatış yapicak diye korkuyorum gitmesem kötü birşey olucak diye korkuyorum 😭😭
Fatmadamlasimay Aynı d EniseEsila aynı durum bendede var malesef 32 haftalık oldum bugün doktorumu aradım gel dedi ama gitmeye korktm alttan muayne edilcek ve yatırcak diye
CengizBurcuSaylk Aynı şikayetle dün ben gittim geçmek bilmeyen sağ taraf ağrım vardı geçmeyince gittim açılmam yoktu ama sancı vardı erken doğum riskim varmış bebek aşağıda vücüd doğum istiyor dedi doktorum nolur nolmaz diye bebek için ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz doğarsa ciğer problemi olmasın diye 33+4 günlüğüm bende eğer geçmiyosa ağrı hemen gidin beklemenin kimseye faydası yok
Aynur_ma Kizlar benim de 30haftadan beri erken dogum riskim vardi . Ve ben de 33de sancilarim basladi gittim ve doktor yatis yapti 3 gun hastanede kaldim serum takdilar (sanci hafifletico ve gevsetici) 3 gun sonra ciktim. Simdi 35+2yiz insAllah 36dan sonra doktorum rahay dogura bilirsin dedi. Cati muayinesinden katiyyen korkmayin hic bir sey acitmiyor cinsel iliski gibi birsey. Amma mitlaka yatis yapin hastaneye bebekleriniz daha cok kucuk onlar icin katlanmalisiniz. Ben basima geldi onun icin soyluyorum. Sukur simdi her sey yolunda
Aynur_ma Evet benim bir gun onceden nisanim gelmsiti sabahsi gin de duzensiz sancilarim vardi hem de tansiyonum yukselmisri yamileleik botunca normalde asagi oluyordi