Yaprak_cansu8063 benim 3.gebeliğim bende 16 da hissediyordum hatta 18.haftaydı eşimde hissetmişti inanılmaz derecede canımı acıtmıştı ama hatırlıyorumda içim yırtıldık sanmıştım 🤣sonraları sürekli değildi suan 23 haftalığız oturduğum an başlıyor bazen baya canımı acıtıyor 🤣