Kursatsmommy bende çok çatladım bi ara çok üzülüyordum, sonra düşündüm böyle çatlamak için bekleyen nice anneler var. Eski zamanda çatlak kremimi varmış😍 kızımdan bir hatıra olsun bana baktıkca şükür edeyim, bende hamileliği tatdım diye. Ne bileyim bende böyle avutdum kendimi. Her cild farklı çatlamatan hiç bir şey sürmedende çatlamıyor.