nurmltli61 Pastanın sıvamasını yapmak için ganaj mı daha iyi tad olarak yoksa buttercream mı yapmalıyım ? Bu konu hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi🥹
Bnguuu_102 nurmltli61 ganaj biraz ağır olıyor kıvamını tutturması eritmeden dondurmasan sıvaması zor onun için çok gerekli değilse uğraşmayın
crazyymom nurmltli61 lezzet olarak ganaj daha iyi oluyo ama rahat sekil vermek için buttercream tercih edebilirsiniz