DuyguDuman Deletedmom344 evet ben inofolic kullandım ve rahim filmi çektirdim çok şükür işe yaradı eğer çektirecekseniz mutlaka şişli echomar’ı öneririm
Sino Bende de polikistik over vardı yaklaşık 5 6 ay inofolik combi kullandım ve şuan 10 haftalık hamileyim 5 senedir evliyim ve benc ınofolik combinin etkisini geçte olsa gördüğümü düşünüyorum
DuyguDuman Pszge Pszge Deletedmom344 Arkadaşlar, eğer son teknoloji ile yapılıyor ise zerre birşey hissetmiyorsunuz.
Deletedmom344 DuyguDuman Siz de Pko var mıydı? Pko değilim ama yazdı🙈 Etkili bir ilaçmış gerçekten sevindim açıkçası. Bir de kürtajdan ne kadar sonra hamile kaldınız?
DuyguDuman Deletedmom344 Deletedmom344 Deletedmom344 çektireceğiniz yere mutlaka sorun yöntemi detylı, inşallah işe yarar
DuyguDuman Deletedmom344 hayır aneztezi falan yok, aynı muayene gibi yatılıyor rahime ilaç sıkıyor doktor ve fark edilmiyor bile
Deletedmom344 DuyguDuman ya ben de problem yok aslında. Pko da değilim ama doktorum verdi. Sadece ilk bebeğimi kalp durması sebebiyle kaybetmiştim.😢
DuyguDuman Deletedmom344 çok geçmiş olsun inşallah bundan sonrası güzel olur ama rahim filmi faydalı gerçekten.
Belksblt Kızlar selam yeni keşfettim siteyi uye oldum hemen ben de cuma günü rahim filmi çektirdim ve 25 gündür fln Gynositol diye bi ilaç kullanıyorum inofolic le eşdeğer sanırım inş bu ay ya da önümüzdeki ay ümitliyim 4 yıldır bekliyorum 🤗