N-F Merhaba arkadaşlar, 3lü taramada değerlerim normal çıktı ama raporda omurilik açılığı yazıyordu doktor ultrasonda her şey normal dedi ama emin olmak için aminosentez yaptırmam için ankaraya sevk etti. Daha önce yaptıran var mı yaptırmalı mıyım
Meliss00 N-F Omurilik açıklığı varsa emin olmak için yaptırmanızı tavsiye ederim benim bebeğiminde omurilik açıklığı vardı tabi başka ultrason bulgularıda vardı ilk olarak ense kalınlığı gözüktü doktorumuz tavsiye etti ve yaptırdım ilk amniyosentezi 13 haftada yaptırmıştım sanırım 2. Amniyosentezi 20 haftalıkken yaptırmıştım
sumeyranur33 N-F yaptırmalısın en kesin net bilgiyi veren o. Ben daha dün yaptırdım haliyle iğneyi sokarken acıyor ama onun dışında sıkıntı yok şükür
Canoski N-F cnm illk cebeci tip fakültesi önerdi sıvı vrdi. Beynin de ibni sınada ckti snclar genetk bolumunde
N-F Meliss00 ultrasyonda sorun yok olarak gözüküyor 2li taramada temizdi. Doktor 2li taramanın %80-90 doğruluk payı olduğunu 3lünün %60larda olduğunu söyledi. Bi şey olduğunu düşünmüyorum içim rahat aslında ama yüzden çok kararsız kaldım. Sizin sonuçlar temiz gelmiştir umarım
Canoski Beynindeki svi icn yaptrdm cnm.29 haftada yaptırdım 36 haftada ckti snclrmz kafanda suhpe kalmmasi icn yaptir bence ben suhpe olmaması adına yaptrdim tertmz geldi Allaha şükür insllqh sizinde olegelir
Meliss00 N-F Testlerin sonucu temiz geldiyse neden amniyosentez istedi ? Neyden yola çıkarak omurilik açıklığı var dedi doktorunuz ? Maalesef benim sonuçlarım iyi gelmemişti alınması yönünde heyet raporu çıkmıştı ama kıyamadığım için kabul etmedim 36. Haftada doğum yaptım 2 gün yaşabildi bebeğim umarım siz sağ salim kucağınıza alırsınız
Canoski N-F yk cnm yan etkisi fln olmdi brz bekleme süresi beni strse soktu ama tmz geldi tüm hepsi arry trizoma 1821 13 e bkldi tertmz geldi ck skr
N-F Meliss00 rapor kısmına tanı yazmışlar ama doktor ultrason da göremedi emin olmak için istedi aminosentezi ama önce detaylı yaptırmaya karar verdim