Kııızlaaar,benim 3. Gebeliğim ve Allah izin verirde kızımı sağ Salim kucağıma alırsam kordonlarımı bağlatıcam. Bugün büyük oğlumun okulunda toplantıya gittim orada bir tane orta yaşlarda abla vardı işte konu konuyu açtı 6 çocuğum var dedi beende maşallahhh dedim iyi yürek varmış felan dedim sonra kadın dedi ki 4.çocuğumdan sonra kordonları bağlattım 5.yehamile kaldım dedi 5.çocuğumu doğurdum tekrar bağlattım 6.ya hamile kaldım dedi şok oldum. Kadın diyor ki bende şok oldum doktorum bile şok olmuştu dedi. Başına gelen var mı böyle 🫣 galiba ben tüpleri bağlanmaktan vazgeçtim direk yaktıracağım kökten çözüm 😂