Kadee Lekelenmeler kaç haftada başlayıp kaçıncı haftada bitti hanımlar ben progestan kullandığım halde devam ediyor da
Dorammm Kadee benim tam 36.günde oldu 2 gün sürdü zaten genelde o günlerde oluyormuş yani 5+3 de falan bebek tutunuyormuş onun dışında şuanlık yok gibi progestan kullanıyorum ben de
Asli98- Kadee benim çok sık olmuyordu ara ara lekelenme yaşıyordum ama tam anlamıyla 18. Haftada bitmişti
Kadee Dorammm benmde 5. Haftada başladı şuan 7. Haftam 2 kere muayane oldum kanama görünmüyor ddi doktorlar progestan fitil kullanıyorum bende ama endişede ediyorum
Dorammm Kadee korkma bnm de aynısı oldu doktor kanama alanı yok dedi muhtemelen bebek keseye yerleşiyor ondandır .
Kadee Dorammm inşallah ya 2 defada gittim kontrol de ettirdim kalp atışını falanda duydum da insan endişeleniyor
dilaraulusoy Kadee evet hatta ilk gebeliğimde 28. Haftamda haftalarca kanamam oldu doktorum zaten sonra hastaneye yatırdı çünkü sebebini çözemiyolardı. İğneler haplar kullandım ona rağmen hep oldu
dilaraulusoy Kadee alırsınız Allahın izni ile. Benim ilk bebeğim için hep erken doğum riski vs vardı ama 37. Haftada doğum yaptım yani Allahtan ümit kesilmez.