Mihriban8 Merhaba 38+1 deyim bugun ilk defa nstde sancım 40-60 aralığında cikti doktorum ufak ufak sancilarin var hissediyo musun dedi hayir diyince eve geri yolladi artarsa acile basvurursun dedi bu doğumun yakın oldugunu gosterir mi yoksa hâlâ haftalarca sürebilir mi
Miross0114 Mihriban8 merhaba canım rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin ufak sancılar 100 lere geldiğinde hissedersin zaten ağrıları sıklaşıp 5 dakikaya düştüğünde sancıların mutlaka hastaneye git direk
100924 Mihriban8 2 gün önce nts de sancım çıktı benimde ilk kez ama bende hissetmiyorum dün akşam da nişanım geldi inşallah doğumum yaklaşmıştır 39+4 olduk
mcansu Mihriban8 haftalarca da sürebilir sancın düzenli gelir ve artarsa birkaç gün içinde de doğum olabilir. Sadece sancının nasıl ilerleyeceğini bağlı 34-35te 80-90larda sancım çıkıyordu ama düzensiz olduğundan gerisi olmuyordu 42de doğumum oldu sancılar düzene girdi şiddetliydi ama açılma olmadı ( kendi sancım harici suni sancı vajinal sancı verildi) hop sezeryan. Yani süreç herkeste farklı ilerliyor. 25te 100 ve üzeri sancım oldu ama şükür herhangi bir durum olmadı. Ama sancın düzenli ilerleyip artmaya başlar açılma olur ilerler veya suyun gelir eder o zaman sonu bebik ☺️
Sbhakbal Aynı durumu bugün bende yaşadım (39+6)sancı çıktı fakat ağrım ve açılmam hiç yoktu eve geri gönderdiler. Bacaklarıma ara ara ağrılar vuruyor kramp gibi ama saniyelik sonra geçiyor. Merakla bekliyoruz ne zaman belirti olursa o zaman gel dediler🤦🏻♀️