Merhaba güzel anneler
20 haftalık hamileyim kan tahlili vermiştim tiroidim yüksek çıktı normalde 2.5 olması gerekirken benim 3 çıktı internette okuduğum zaman zeka geriliği, erken doğum, ölü doğum riski diyor. Moralim çok bozuldu aynı durumu yaşayan anneler varsa bana yardımcı olabilir mi? Ne yapmam lazım geçici bi şey mi