Lafee Merhaba arkadaşlar , birlikte bu süreci yönetelim birbirimize destek olalım ne dersiniz..benim ilk hamileliğim çook korkuyorum. Henüz annelik hissi başlamadı:( 6+4 içindeyim kalp atışını duydum. Hafif bulantılarım başladı:( siz de durumlar nasıl?
aleynaozalpp14 Lafee benimde ilk gebeliğim canım 15 haftalık olduk Allah’ın izniyle benimde doğumum haziran da
Ekinitanya Lafee Benim de 6+5 ☺️ Umarım çok güzel geçer sürecimiz hepimizin. Ben de yarın duyacağım kalp atışını nasipse :)🤲🏻
saglikciaanne Lafee yedi haftalık bugün tam bulantı berbat ayrıca bas ağrısı kötü insallah geçer gider biran önce hicbirsey yiyemez haldeyim çünkü
Denizlina09 Lafee merhaba bende 6+6 yım 2.gebeliğim ilkinde sezeryan olmuştu o yüzden ağustos değil temmuz sonu annesi olacağımı düşünyüorum :D bende kalp atışı duydum lekelenmelerim vardı diye progestan içiyorum. Malesef troit hastasıyım. Belirti olarak aşırı aşırı sinir halim var ne alaka çözemedim birde göğüs hassasiyeti
Liva34 Merhabalar bende 6+6 oldum bugün :) Salı günü doktora gittim çok şükür kalp atışını da duydum :) sürekli uyuyorum 😇💤
Kkardelenn1 Ayyy bende varım pazartesi sat a göre 7+6 iken kalp atışı duyduk şükür ama 6+0 gösteriyor geç döllenme olmuş dedi doktor temmuz sonuydu ağustosa denk gelicek sanırım sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🏼🥰
Lafee Denizlina09 ben de hashimato hastasıyım:( beslenmem çok temiz içerikli olmalı ama maalesef yapamıyorum.
Denizlina09 Lafee bende hashimatoyum :( diyete başladım. bana 1 ay sonra gel dedi doktor 10.hafta olmuş olcaz.
Kkardelenn1 Lafee bende de haşhimato var maalesef kanamam oldu benimde bende 20. Haftaya kadar progestan kullanacağım ve elbette çok sağlıklı beslenirken suan pek yapamıyorum
Lafee Busracicekci maşallah diyelimm benim de yok gibi olacak endişesiyle bulanıyor hissi geliyor:( inşallah böyle devam eder. İştahım benim de çoook açık:( milletin 17.haftası gibi oldu göbeğim
Lafee Bir sonraki kontrolleriniz ne zaman? Beni 12. Haftada çağırdı doktorum. Bu arada eşimin tayini nedeniyle Diyarbakırdayız ama doktorum istanbulda:(
Tgbkts Lafee diyarbakırdaysanız Elazığ da da cok iyi doktorlar var eger diyarbakirda bir doktordan memnun kalmazsaniz tavsiye edebilirim
Busracicekci Lafee ay evettt bazen diyorum ki milletin midesi bulanır yemek yiyemez benimde aksine her şeyi yemek istiyorum
Kkardelenn1 Busracicekci benimde bulantı oluyor bir şeyler yiyince geçiyor 😅 tam tersi olmalıydı ilk aylar halbuki
Lafee Denizlina09 aa nasıl bir diyet verdi? Ben normalde de ilaç kullanmıyordum şimdi de kullanmıyorum ama beslenme çok önemli bu hastalıkta.
Kkardelenn1 Lafee haşhimato da ilaç kullanmayan birini ilk defa gördüm ne kadar güzel keşke bende kullanmasam 🥲
Kkardelenn1 Lafee maalesef tsh sürekli oynuyor benim 8.5 du hamileliği öğrendiğim de suan 2.68 tpo 760