Merhaba kızlar dün kontrolümüz vardı Nst de sancı çıkmadı bebek hareketleri çok fazla ve acıtıcı oluyor dün akşamdan beri de karın ağrım var sağ alt karın boşluğum sancıyor böyle hareket ederken dönerken yürürken bile acı hissediyorum nedendir bu? Bugün izne ayrıldım işten ve evde hareket etmek istiyorum sürekli olmuyor