6 haftalık hamileyim bugün bebeğim kalp atışını duydum çok şükür ama başımdan beri iki tane kistim vardı doktorum bu kistler zararsız içi su dolu ilerleyen zamanlarda küçülür takip etmemiz gerekiyor ama dedi sürekli kontrole gidiyorum bugünde büyüğünü öğrendim doktorum büyümeye devam ederse hala ameliyatla alacaz dedi çok korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan oldu mu ameliyat olan oldu mu merak ediyorum