Kızlar dün geçikmemin 3. Günüydü test yaptım sonuç pozitifti iki çizgide bayağı belirgin di fakat bu sabah reglim başladı ve test yaptım sonuc negatif ikinci çizgi gölge bile değildi hiç yoktu anlamadım böyle bir durum yaşayan varmı acaba çok kötü oldum 🥺