Rose1995- Devlet hastanesinde kan uyuşmazlığı icin test yaptırdm . Ama sonuc gösterme pazartesi kaldi.bunu icin tekrar randevu almaya gerek var mı. Bilgisi olan var mi
Cck3846 Rose1995- Kan uyuşmazlığı testi yaptırmadım ama rutin kan ve idrar testi yaptırdığımda sonuç için danışmadan sadece sonuç sırası alıyorsun. Bir hafta ya da 10 gün geçerse tam hatırlamaıyorum yeniden randevu alınması gerekiyor.
Rose1995- Cck3846 bende 10 gün kadar bi süresi olduğunu biliyorum da emin olmak istedim cevabınz icin teşekkürler