Rabia140 6 haftalikken bende de gözükmedi. 7. Haftada gördüm ve çoğu hanımefendi bu haftalarda bu sorunu yaşar. Umutsuz olmayın tereddütleriniz normal ama dahaa çoook erken görünmesi için. Doktorunuz olumsuz biri belli ki, bence bir kaç gün sonra farklı bir doktora gidebilirsiniz. Hatta 7. Haftada da gorunmeseydi doktorum alttan muayene yapalım daha net olur demişti gerek kalmadı. Şuan icin kese var ve önemli olan bu moral bozmayın.