Selam hanımlar ben 4 ay boyunca üst üste yumurta büyütme ilaçları kullandım ve aşılama oldum sürecim şu şekil gerçekleşti:
🌸Klomen+ Ovitrelle+Aşılama
🌸Klomen+ Ovitrelle
🌸Famera+ Ovitrelle+ Aşılama
🌸Famera
Şimdi sorum şu ben kendimi bildim bileli ilaçsız regl olamıyorum ama 4 aylık süreçte adetim düzene girmişti son Famerayı kullanıp adet olmuştum artan kasık ağrılarım sebebiyle kist şüphesiyle doktora gittim temiz kist yok dedi en son 13 Kasım’da adet oldum kist olabilir mi yada gebelik böyle bir şey yaşayan bilgisi olan var mı?