mcansu sednc0 8-9 gibi başladı 20ye kadar aralıksız devam etti ne yazık ki inşallah sizin daha kısa sürer Şimdi 27deyim 26dan beri yine sabahları bulantı kusma oluyor
Yazmelegi_ sednc0 4 sefer hafifletiyodu ama yinede kötüydüm 12 den sonra doğuma kadar kullandım hap sayesinde hafif bulantili geçti 12 ye kadar kusmalı geciyodu
hamcokelek33 6-10 arası.. 12ye kadar yavaş yavaş azaldı . Ama o 7. Haftanın sonu var ya,hastanelik olmuştum kusmaktan 😓
hamcokelek33 sednc0 çok şükür 12. Haftada bıçak gibi kesildi. Şimdi sadece akşamları mide yanmam oluyor
hamcokelek33 sednc0 aminnn aminnn 💖💖💖 çok çektiğim için hep dua ederim allah herkesin hamileliğini özellikle ilk 3 ayı kolaylıkla geçirmek nasip etsin inşallah
senem-yabaci sednc0 9da bitti benim ama geçen hafta demir ilacına başladım. Sağolsun her gün kusuyorum yine. 14+1 iz
Aybkcvsgll Şuan 15+2 den bildiriyorum :) benim 6. Haftada başladı ve hala kusmalı devam ediyor ama önceden günde 5-6 iken Şuan haftada 2-3 kusuyprum daha çok bulantı şeklinde devam ediyor