Pempisanne Kızlar merhaba öncelikle rabbim cümlemize Bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasıp etsin ben 17+6 günlük hamileyim tetanoz aşısı 20. Hafta ilk toz 24 hafta 2.doz diyebiliyorum ama sağlık ocağı ısrarla 18 haftamda çağırıyor doktorum da 20. Haftada git dedi sizler hangi haftalarınızda yaptırdınız tetanoz aşınızı acaba kafam karıştı iyicene 😔
Aliiss Pempisanne ilkini 20. Haftamda oldum ikincisi de 24. Haftamda sağlık ocağınızdaki hemşirenize doktorum böyle yaptırmamı söyledi diyin isterseniz ama bi arkadaşım da 18. Haftasında olmuştu 🤔
Pempisanne AyEr sağlık ocağı 18 haftada çağırıyor 20 de gitsem bişi olmaz dimi banada doktorum 20 hafta ilk doz 24 hafta 2.doz dedi
Pempisanne Eda0509 ben en iyisi doktorumun dediği zaman gideyim kuzum ya doktorum 20.hafta ilk doz 24.hafta 2.doz dedi
Pempisanne Aliiss dedim doktorum böylr diyor diye yok illa haftaya çağırdı ben yinede 20.haftamda gidicem ya doktorumun dediğini yapıcam 🤔
Meryemece Pempisanne ya benide 16haftada cahırmıştı okadar cok şey soyledıki aklımda tutamadım acaba be için cagırmıştı benimde doktorum 20cı haftada tetonoz ol dedi ama saglık ocagı ne diye cagırdı acaba