36+2deyiz, beni en mahveden şey gece uykuları oldu, daha doğrusu gece uykusuzluğu.. 32. Haftadan beri sabah 6-7 den önce uyuyamıyorum, hatta 1 haftadır sabah 9da ancak uykuya dalıyorum öğlen 1 gibi kalkıyorum. Ne verimli bir uykum var ne vücudum dinlendiğini hissediyor, baya keyifsiz bir hale geldim artık. Bunun yanında yalancı sancılar, bel sırt ağrısı, ciddi rahim ağrısı da cabası.. hamileliğin sonları gerçekten zormuş