rabiayy Kişiye göre değişiyor bende de kimyasal gebelik oldu. 2 aralikta öğrendim 41 beta ile 4 aralikta 56 9 aralikta 40 a düşmüştü 12 sinde kanama basladi bitmek üzere şuan. 17 sinde kan verdim beta 0.95 e düşmüş dr kontrol etti sikinti yok dedi takviye verdi tup bebeğe başlayacağız şubatta insallah